Γειά σας. Ευχαριστώ πολύ γιά την επίσκεψη στο profile μου. Κατά την γνώμη μου η επικοινωνία οφείλει να βασίζεται σε ένα minimum εμπιστοσύνης. Πιστεύω ότι μιά σταθερή σχέση πρέπει να ξεκινάει από την φιλική προσέγγιση. Είμαι ευτυχής όταν βλέπω ανθρώπους με ευγενική συμπεριφορά. Στείλε μου μήνυμα εάν είσαι ελεύθερη, μορφωμένη, καί έχεις διάθεση γιά σοβαρή επικοινωνία. Είμαι εκπαιδευτικός από τις θετικές επιστήμες. (...)